torsdag 15 januari 2009

and so I'm back in the game?

Det var ett bra tag sen jag skrev här nu. Har varit allmänt, ja vet inte om jag ska säga nere, men orklös kanske är ordet som stämmer in. Inte varit helt på topp helt enkelt, saknat energi till att engagera mig i saker och ting och då bland annat att skriva inlägg här. Men nu hoppas jag att jag är tillbaka.

Sitter för tillfället med en supergod cola bredvid mig, spetsad med absolut vodka citron och citron. Smarrigt värre! Det är premiär på kvällen ikväll och jag tror det kan bli en riktig nice kväll. Känner mig på rätt humör. Inte ett partyparty behov, utan jag vill dit för att umgås med folk och vara social. Ska ta det rätt så lugnt då jag ska hem till emma och hennes lilla prinsessa alva imorgon bitti. Jag vill ju inte lukta sprit och vara bakis framför en bebis. Det känns inte helt rätt. Dessutom ska jag iväg till Stockholm och dona i helgen och då vill jag har energi. Så ska strax gå vidare till en chill förfest och sen kanske vidare till en till och sen till Kåren och träffa folk. Tror det kan bli en mkt chompitent kväll. :D

Inga kommentarer: