torsdag 24 mars 2011

"Ingen som vet, ingen som vet" - eller?

Jag hittade ett sånt där "riktigt" jobb idag jag kan söka. En som koordinerar och leder webbprojekt, där man gärna ska ha kunskap inom till exempel interaktionsdesign. Det skulle innebära ansvar som ledare inom det område jag har utbildat mig till. Det skulle innebära otroligt mycket inför min framtida karriär att få ett sådant jobb!

Men hur gör man? Hur söker man ett "riktigt" jobb? När det inte längre fungerar att säga att man är glad och social och har vana från att arbete inom servicebranschen. När man faktiskt ska skriva vad man KAN, vad man LÄRT sig - vilken KOMPETENS man besitter. Hur gör man? Hur får man ner det på papper? Och hur får man plats med allt på en ynka, liten A4?

Någon som vet?


Ps. Bilden har ingenting med inlägget att göra, jag har hört att man ska ha bild till sina inlägg. Det gör dem tydligen mer intressanta. Även Alex Schulman verkar ha insett det, läs hans klockrena inlägg om detta här =)

Inga kommentarer: