måndag 20 oktober 2008

"Tell me are you tired"

Vad är väl fritid? Det kan ju vara fruktansvärt tråkigt och dötrist och alldeles...alldeles...underbart....

Det enda jag gör om dagarna nu är att plugga. Varje vaken sekund går åt till det. Och de sekunderna ökar avsevärt per dygn ju närmare deadlinen jag kommer. Men trots allt detta jobb så vet jag att inte inte kommer hinna klart och det tär på en. Jag är aldrig försenad med sådana här saker! Jag är alltid noga, ute i god tid, förberedd och klar. Nu spelar det ingen roll hur mycket jag kämpar, det är för lite timmar på dygnet. Och det gör att jag mår skit. Nära sammanbrott närsomhelst. Lägg till pms på det och ni förstår att jag är nära till tårar varje gång något går emot mig. Datorn vill inte, kan inte svaret på en fråga.. I'm a wreck..

2 kommentarer:

Nalle sa...

*Ger världens längsta kram* Det är ju ingen tröst i sig, men vi sitter alla i den situationen ibland.
Det är bara att jobba på och bli klar när man är klar, det är fortfarande bättre att gör ett bra jobb och be om mer tid än att slarva ihop något.

Hoppas det löser sig för dig iaf. Nästa vecka får du ju sitta bredvid mig på uppropet, så då måste du ju vara i form för att njuta fullt ut! ;-)

Josse sa...

Du har blivit utmanad. Gå in på min blogg and see why.