fredag 29 januari 2010

La vida en Barcelona, si?

Barcelona. Una gran ciudad. Y ahora estoy aquí. =)

Ligger i min säng i mitt kalla lilla rum med datorn i knät och försöker skriva utan att frysa om fingrarna. Men lite vin och öl i kroppen funkar det faktiskt rätt så bra. Vi hade tänkt göra Barcelona idag och festa med lite spanjorer och australiensare som skulle ha en fest vi blev bjudna på, men den blev avbokad i sista sekund. Så nu ska jag sova istället. Kan nog ändå vara rätt så bra då vi ska upp tidigt imorgon för att ta oss till Parc Guell med Danis klass för att ha picknick. Och jag älskar ju parken! Så imorrn blir det nya bilder på detta underverk! Mosaik i mängder ska det bli! :D

Ska bli spännande att se hur det ska gå att sova med fulla Barcelonabor utanför min lägenhet. De låter rätt så mycket just nu nämligen... tror det blir att plugga in mp3:n i öronen.

Buenas noches todos mis amigos! Os quiero todo!

Inga kommentarer: