onsdag 12 november 2008

First day of my life...or?

Idag sov jag mig igenom fyra larm, med snooz på alla. Det är riktigt imponerande faktiskt.... vaknade precis när min föreläsning i eskilstuna skulle börja så var ju ingen idé att åka dit. Så jag bestämde mig för att sova lite till...Ruskigt skönt faktiskt. Dock är jag trött som bara den idag ändå. Får lov att ta tag i det där med gymmet snart alltså. Kanske kan gå till gymmet imorgon kväll... Hade först tänkt åka och kolla på min kompis kattungar då men glömt höra av mig till honom så blir nog inget. Är medbjuden på fest på Kåren men vet inte om jag har råd. Och om jag ska börja mitt nya liv så ska jag kanske låta bli alkohol på ett tag och sikta in mig på träningen. Säger jag efter att ha ätit massa godis och muffins idag... MEN! Det är aldrig försent att sätta igång. Så vem vet, imorgon kanske är den första dagen på mitt nya liv?

Inga kommentarer: