måndag 10 november 2008

I didnt know what to name this so I just wrote this..

Alla säger att man bara vet, men jag tror tametusan inte det gäller mig alltså... jag vet aldrig...

Chill ikväll. Lagar kyckling nu, sen ska jag försöka hålla mig borta från mina kakor som finns i skafferiet och istället dippa grönsaker. Det är ju minst lika gott! Måste tvätta kläder ikväll dock, och det blir till o "tjuvtvätta" klockan tio.. jag som ville sova tidigt. Men tänkte sova mellan omgångarna. Behöver sjukt mycket sömn nu när det är vinter. Sov nio timmar inatt, och har gått runt som en zombie hela dagen. Måste verkligen komma igång med min träning! Uj, kan inte någon bara släpa mig till feelgood och dumpa mig i yogasalen..

1 kommentar:

Nalle sa...

Jag ska börja träna på VKC. Du får börja där du med, så lovar jag att hetsa en massa. :)