onsdag 26 november 2008

A picture of me

Sophia Fredriksson håller på med ett uppdrag för kåren just nu och då tog hon en bild på mig och målade av i Illustrator. Ändå sen jag såg en blogg där en tjej gjorde människor i Illustrator har jag också velat bli avmålad, och nu har jag blivit det! Är kanske inte på pricken likt men om man vet att det är jag så kan man se likheterna. Gillar framför allt mitt svallande hår på bilden. =)

Suttit och pluggat i skolan flera dagar i rad nu. Haft spänningshuvudvärk varenda eftermiddag, och nu vill jag inte käka nå mer treo. Blir bara till och hålla ut tills veckan är slut! Ska bli så himla skönt. Visserligen kommer jag troligen bli tvungen o göra massa flash uppgifter i helgen så blir ingen vila innan vi ska fortsätta med nästa steg i vårt projekt. Men skönt och få lämna in denna rapport och få redovisningen gjord. Så håll tummarna för att det går bra!

Imorgon blir det pannkakskoma!

Inga kommentarer: