måndag 17 augusti 2009

Fotobok


Efter två semesterresor utomlands i sommar vill jag göra något fint med mina bilder. London och Barcelona har varit bland de lyckligast stunderna i mitt liv, det vill jag föreviga på något sätt. I vanliga fall har ju digitala foton en tendens att endast ligga i en mapp på datorn, själva framkallningen har liksom tappats bort i takt med att utvecklingen går framåt. Men dessa bilder vill jag ha, på riktigt. Och vad kan vara mer perfekt än en fotobok? Snyggt och enkelt! Du kan fixa allt på FUJI:s hemsida: bara att ladda ner ett program och sen lägga in bilder och fixa layout och färger och text. Och genom att tipsa om det på din blogg kan du dessutom få det gratis! Finns väl inget bättre sätt att minnas semestern på?

Information om det hela finner ni HÄR

Vill du ha något fint som minne av semestern? Testa fotobok!

1 kommentar:

Anonym sa...

fan va bra tips ida ;)

och jättesnygg sida måste jag säga!!

kram nattis