söndag 13 december 2009

Jag gillar kärlek =)

Hur gammal är man på en skala om man åker på julmarknad i Arboga och kommer hem med en burk honung med kanel/lime smak? Plus presenter till släktingar, bestående av senap och tvål med filt. Man kan nog bara vara så gammal som jag är tror jag...

Idag så hade jag ett "talk" med en person. Var nog ett av de få "talk" som faktiskt har känts bra, och inte varit jobbigt att ha och jag tror båda var nöjda över "resultatet". Det var skönt. =)

Vill tipsa om en mysig blogg också. http://leloveimage.blogspot.com är adressen och det är en blogg som handlar om kärlek. All sorts kärlek - de enda som sätter gränserna är läsarna! Enligt vad jag förstår så är det läsarna som mailar in sina kärleksberättelser, och sen väljer den som har bloggen ut några o publicerar dem. Det är olycklig kärlek, lycklig kärlek, besvarad eller obesvarad kärlek - all kärlek! Jag gillar den. Jag gillar kärlek. =)

Inga kommentarer: