söndag 7 september 2008

"We won't be sad, we'll be glad for all the life we've had. And we'll remember when"..

Jag brukar spara sms som gör mig glad. Sådana där gulliga sms som gör att man blir alldeles varm i hela kroppen. Och sen när jag känner mig lite nere kan jag bläddra igenom dem och bli lite gladare. Fick för mig att läsa igenom dem alla idag. Vilken nostalgichock! Jobbigt med det hela är att när man börjar minnas börjar känslorna att dyka upp och man börjar undra vad det var som hände egentligen. Jag borde skaffa mig en sån där "sms-bok" där man kan skriva ner alla de där sms:en och sen radera dem från telefonen. En kompis till mig fick en sån i present förut. Men vet inte vart man kan köpa en sån. Visserligen kan man bara ta ett vanligt anteckningsblock men det är ju inte kul...Hur som helst har jag hamnat i ett nostalgiskt läge nu. Det är bra på så sätt att sms:en gjorde mig glad, vilket var meningen med det hela. Men dåligt för saker som står i dem inte riktigt stämmer överens med min världsbild... hum. Men jag tar tillvara det som är bra i det hela. =)

Inga kommentarer: