torsdag 8 oktober 2009

Sammanfattning Operation Köpstopp


Jag har glömt sammanfatta Operation Köpstopp!

Utmaningen pågick alltså under hela september, inga onödigheter fick köpas! Och jag måste säga att jag lyckades väldigt bra. Målet vara att spara 2000 kronor och när månaden var slut hade jag ca 2700 kronor kvar. Woho! Dock fikade jag två gånger på stan som jag egentligen inte skulle gjort. Men detta var för att jag hade två kompisar som var lite nere och då tycker jag att de är värda det. Så enligt mig har jag klarat detta galant!

Nu är det dock oktober. Och pengarna bara flyger iväg... Men målet är att ha ökat mitt sparande till 3800 kronor denna månad! Många dagar kvar än, och jag ska på kryssning och till Göteborg så vet inte riktigt hur det ska gå, men jag ska göra mitt allra bästa. Även om Operation Köpstopp inte pågår på samma sätt så är det i alla fall Operation Sparsam som sätter igång de kommande månaderna...

Inga kommentarer: