måndag 15 februari 2010

Dear old friends

Får man vara glad åt andras människors olycka?

Jag kanske är självisk, men jag måste säga att jag nu i efterhand är rätt så glad att båda mina "gamla" väninnor Josse och Linnea blev singlar. Helt plötsligt har de så mycket tid för mig! Själviskt jag vet... Men det gör mig glad. Tyvärr får jag ju inte ta del av all extra tid över nu när jag är i Spanien men ifall de lyckas förbi singlar till sommaren tänker jag minsann ta upp en hel del av deras tid. =)


Puss på er babes, I love you!

2 kommentarer:

josse sa...

jag förstår för första gången hur det är att vara singel.. och i behov av singelvänner! :D..
så vi får la se hur det blir till sommaren. Spännande :D.. Älskar dig.. PUSS

Linnéa sa...

Ja älskade Ida! Kom hem o ta min tid! =) Shit vilken härlig sommar vi kommer ha, så Josse, stay single! O Ida, inte möta nån sån där internationell grabb nu! Inte förrän sommaren är över iaf! =) Don't go over to the dark side! =P