torsdag 12 november 2009

Om kvinnor kontrollerade världen...





Jag fick detta mailat till mig och kunde inte sluta skratta - det stämmer så fruktansvärt bra. Jag skulle vilja leva i en värld där en blå bil endast var en blå bil, inte med massa jobbiga märken och hästkrafter och ja, jag vet faktiskt inte.. för mig är det en blå bil eller en röd bil. Och tänk att ha en musdosa - kombinerad med ögonskugga! Man skulle alltid kunna vara fräsch på jobbet! Jag hade nog bytt ut det mot lite rouge istället, men i en värld där kvinnor kontrollerar kommer nog denna komma i flera olika varianter. Mus till datorn med inbyggt läppglans vore inte heller helt fel! Så mycket smarta uppfinningar som skulle skapas... I varje laptop skulle det installeras en knapp som när man trycker på den matar ut en liten låda - med ett minismink kit! All you need - in your laptop! Jag skulle nog vara drottning i denna värld =)

( Jag vet tyvärr inte vart bilderna kommer ifrån, så förlåt om jag använder något olagligt. Ni får slå mig på fingrarna då. Jag ville bara göra mina läsare... ja, vad kan de vara, 2 stycken? Jag ville i alla fall göra de lite glada. :D )

Inga kommentarer: