onsdag 2 september 2009

Still alive

Jag snörvlar och hostar och kraxar fram alla ord jag ska säga och gäspar och har lock i örat och ja, jag tycker lite smått synd om mitt nuvarande fysiska tillstånd. Men det är det värt - för jag hade jätte kul igår. Är nu flera vänner rikare, har tillfogat mig ett vackert blåmärke som värker på ena benet och kunde ha kul utan massa alkohol inblandat. Om jag bara får sova två timmar nu kommer jag nog vara på fulltopp!

Och igår köpte jag nässpray, betalade inträde till kåren (50:-) och köpte mig tre öl innan (30:-) men ingenting där. Så gick inte alls åt så mycket pengar! Idag vaknade jag och var inte alls hungrig, men visste att jag troligen skulle bli det alldeles strax. Så packade ner inte bara matlåda utan även en risifrutti, ett äpple och en macka. Så köpte inget fika i skolan! Och eftersom jag ska vara hemma idag lär jag inte göra av med mer pengar än maten jag köpte på väg hem (och den kommer ge minst två matlådor tror jag!). Går rätt så bra. Dag 3 - still alive.

1 kommentar:

Millsk sa...

Duktig du är =)
Jag är hos Malsk nu. Hon har köpt nya skor och jag är avis för att jag inte får köpa dom nu när jag har stopp =(

Annas är jag också still alive!!