torsdag 23 juli 2009

Blueberries!!!

Vet ni hur lång tid det tar att plocka en och en halv liter blåbär för hand när det spöregnar ute?

Det vet jag! Och det tar SJUKT LÅNG tid kan jag meddela. Men nu har jag en burk med blåbär hemma! Ska ta och äta blåbär med mjölk nu och vara barn igen. Sen imorgon ska vi göra blåbärspaj. Det ska bli mumma!

Har ännu ondare i ryggen idag. De tidigare dagarna efter jobbet har värken släppt ganska snart så fort jag slutat men nu sitter den fortfarande i. Om jag vaknar o har lika ont måste jag nog ringa och sjukanmäla mig för jag klarar inte ens av disken just nu. Och faktiskt, trot eller ej, inte på grund av lathet utan för att bara jag ska lyfta något från diskstället (som i min lägenhet befinner sig ovanför diskhon) eller till det säger min rygg: AJ AJ AJ SLUTA! Så ska vila nu och vakna som en ny människa.

Inga kommentarer: