måndag 20 juli 2009

"Och det är blött och äckel överallt och smutsigt och äckel äckel äckel"

Alldeles för trött för att ens försöka mig på att skriva på engelska, orkar inte tänka. Idag fick jag en trevlig överraskning när jag kom hem efter åtta timmar på jobbet och hade ont i ryggen och skulle diska och städa och handla och laga mat... jag kom hem, öppnade toalettdörren - och det stinker äckel avlopp! Och det är blött och äckel överallt och smutsigt och äckel äckel äckel... det har liksom vällt över avloppsvatten från min duschbrunn - till hela badrummet! Så min badrumsmatta var ju bara o slänga. Sen stängde jag faktiskt dörren dit.. för jag orkade inte. Så jag diskade, jag plockade iordning grejer, jag åkte iväg och handlade, jag lagade mat, jag åt mat - och nu ska jag ta tag i det med mina diskhandskar som jag köpt. Uuuuuiii. Jag ser verkligen inte fram emot det kan jag säga.

Men jag fick ett trevligt samtal nyss som piggade upp mig så helt dåligt är det inte idag. =)


Ryggont 30% Längtan 25% Saknad 10% Drömmar om framtiden 20% fasa inför städning av badrummet 15%

Inga kommentarer: