fredag 5 mars 2010

Blogguppdateringar

Vissa populära bloggare uppdaterar sin blogg varenda dag, och det är alltid ett roligt/intressant inlägg, gärna med en fyndig bild till. Jag har inte ens tid att skriva i min dagbok varje dag nu! Köpte den innan jag åkte för att kunna föra mina tankar om mitt liv här och för att sedan kunna läsa igenom allt när jag är hemma i Sverige för att se hur jag har utvecklats. Hittills har jag kanske skrivit.... fem gånger? Det kan ju vara ett fruktansvärt bra tecken, kan tyda på att jag har alldeles för mycket roliga saker att göra här så jag hinner helt enkelt inte med att anteckna allt. Så är det i vissa fall. Förra helgen hade jag the time of my life, men har fortfarande inte haft tid att skriva ner det då det var så mycket som hände samtidigt. Men mest beror det på att varje dag ska något göras till skolan, uppgifter ska skrivas, böcker ska läsas. Att då komma hem och fortsätta skriva har jag ingen energi till! Men ska försöka skärpa mig. Idag ska jag skriva brev som jag ska skicka nästa vecka. Då gör jag ju det för någon annans skull, och förhoppningsvis har jag energi till det i alla fall! Ska bara läsa en hel bok på spanska först...

3 kommentarer:

josse sa...

Ida du måste skriva din dagbok.. jag skriver minst varanann dag.. och det handlar nästan alltid om pojkar :D.. men du måste!! :D vi lovade ju varandra.. :D

puss

HON SOM ÄR JAG sa...

Haha, ja jag skriver ju! Men det går ett tag emellan varje gång!

Men haha, ska du säga! Hur går det med träningen då? Skriver du bara i träningsboken eller gör du faktistk några övningar också? ^^

josse sa...

haha.. jag tränar ingenting :P eller.. cyklar till jobbet ? Sexar ? pratar ? .. det är väl någon sorts träning ? :D