söndag 7 mars 2010

Förfest i Raval

I helgen fyllde Linda 25 år och detta skulle självklart firas såsom man firar en födelsedag här i Spanien - tapas och fylla. Jag tror vi lyckades med båda två, särskilt födelsedagsbarnet. ^^ Här är lite bilder från de tillfixade tjejerna i Raval. Dani som är en sån naturlig skönhet behövde inte fixa iordning sig förrän fem minuter innan vi skulle gå så henne hann vi tyvärr aldrig få med på kort. Men den som väntar på någonting gott.... =)


Jag och Maria


Millsk och jag poserar


Bild på mig med lite konstigt ljus. But I kind of like it. =)

2 kommentarer:

Dani sa...

hahahah... naturlig skönhet var något nytt... men jag får tacka så mycket för den kommentaren ;)

Linda Hedbom sa...

Oj, du skrev fel...
Det där med "särskillt födelsedagsbarnet" skulle ju höra ihop med naturlig skönthet-biten, inte med fyllan. Ett lite misstag bara..men de lugnt, vi alla gör dom. Jag fattade att det blev fel där ;)