tisdag 23 mars 2010

Cuando lo tienes, no lo quieres. Pero cuando no tienes, lo quieres.

Jag har helt plötsligt fått en sjuk hemlängtan. Jag saknar min lägenet, jag saknar mina kuddar, jag vill möblera om, jag vill pyssla och dona med mina prylar. Jag vill sitta på en filt i ett soligt vasaparken och äta glass, umgås med vänner jag inte sett sen jag flyttade hit, strosa på vasagatan, gå längs Mälaren. Fika med Josse och Linnéa, åka longboard med Dennis, kasta frisbee med Markus, åka mc med Shiaou... Gå på Gina Tricot och Spicy Hot, försöka springa i rocklundaspåret. Besöka familjen i Dingtuna, klappa alva och gå på skogspromenad.

Men jag vet att det bara något jag vill ha nu, för att jag inte har det här. När jag väl är där kommer det vara kul i en vecka, sen kommer jag vilja åka tillbaka. Det ständiga problemet:

Cuando lo tienes, no lo quieres. Pero cuando no tienes, lo quieres.

1 kommentar:

josse sa...

Saknar dig!! :D