tisdag 30 mars 2010

Mañana - IBRA!

Idag insåg vi än en gång hur bortkomna vi är i Barcelona! Tog en fika med en tjej som bodde i vår lägenhet de första dagarna och hon kom igång och började prata om alla ställen hon varit på. Vi satt som tre frågetecken och tänkte allihopa: Huh? Finns det ställen utanför Raval och Plaza Real? Med anledning av detta hakade vi med henne till en pub längre bort - och det ångrar vi minsann inte! Kan ha varit världens största pub! Fyra barer, nästan så jag gick vilse - och jag skojar inte! Så imorgon blir det till att låtsas vara sjukt intresserad av fotboll. Hey! Vad säger jag!? Här låtsas inget - spelar Ibra så bryr vi oss minsann! Heja Ibra - gör mål (för kung och fosterland, som min mamma så fint brukar säga)!!

2 kommentarer:

pelle sa...

Ey, laddat ned... lagligt hörru ;) Men ja, det är lite halvtaskigt ljud. Men det kan ju vara för att jag, den senaste tiden, bara ägnat mig åt tv-produktioner från högst ett par år tillbaka. Lite skillnad är det ju allt.

ladyluck3819 sa...

will you add the translator?
your blog looks so nice but I cannot read your language

very nice blog title!!