onsdag 17 mars 2010

Rysligt darrande fonetik

Fonetik.

*ryser*

Fonetik.

*ryser och darrar*


Ja, ni ser. Det är inte lätt att plugga fonetik när själva ordet skapar oro i kroppen. Idag har jag i alla fall studerat lite tillsammans med några i klassen, plus att jag skrivit lappar när jag kom hem som jag ska plugga på. En och en halv dag kvar har jag att plugga. Hoppas kunna sätta 60% procent så jag slipper omtentan.

Annars så har jag mest haft besök här. Javier gjorde mig äran med sitt sällskap och det var riktigt trevligt! Härligt med människor som vill göra saker jämnt, ut och se staden, fotografera, dricka öl... Det är bra. Så nu har jag kommit fram till att jag måste installera adobe programmen så jag får photoshop igen, vill också redigera bilder! Bra med motivation! =)

Inga kommentarer: